[ad_1]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، نصب روزشمار برای انجام پروژه‌های شهری اتفاقی تازه در شهرداری سمنان محسوب می‌شد و امیدها را نسبت به تلاش مسئولان برای به سرانجام رساندن طرح‌های شهری افزایش می‌داد و انتظار می‌رفت که این صداقت ایجاد شده برگی تازه از ارائه خدمات شهرداری سمنان به شهروندان باشد.

اما متاسفانه اتمام تاریخ روزشمار تقاطع غیرهمسطح روزیه و نیمه کاره ماندن مجدد طرح این تصور را به اذهان مردم سمنان متبادر ساخت که انگار هیچ خط قرمزی برای مسئولان وجود ندارد و بازهم همان بهانه‌های همیشگی مانع از اتمام پروژه شده است.

کوروش حصیرباف معاون فنی و زیربنایی شهرداری سمنان در گفتگو با مرآت در رابطه با ناتمام ماندن پروژه پل شهرک روزیه گفت: قطعا هدف ما از نصب روزشمار نشان دادن صداقت در انجام امور بوده و البته ماهم به دنبال توجیه اصل موضوع نبوده و از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

حصیرباف در ادامه افزود: دغدغه تمام مسئولین شهرداری از آغاز این پروژه کاهش بار ترافیکی این منطقه و ایجاد ایمنی و تسهیل مسیر دسترسی بوده است.

وی در خصوص علل عدم تکمیل پروژه در زمان مربوطه ابراز کرد: مسائل زیرساختی و غیرمنتظره در روند ساخت این تقاطع ایجاد شد که در پیش بینی‌ها گنجانده نشده بود و به همین خاطر سرعت کار را با مشکل مواجه کرد.

حصیرباف توضیح داد: براساس استعلامات انجام شده هیچ لوله آبی در این منطقه نمی‌بایست وجود داشته باشد، اما با یک قنات قدیمی روبرو شدیم که موجب کندی کار شد.

بنا به گفته این مقام مسئول مسائلی زیرساختی مانند جابه‌جایی دکل‌های برق و وجود فیبرنوری و سرمای هوا نیز از سایر مشکلات زیر ساختی این پل بود که موجب کندی در اجرای پروژه شد که خوشبختانه مرتفع شد.

معاون فنی و زیربنایی شهرداری سمنان تصریح کرد: با وجود آنکه با پیمانکار مربوطه قراردادی تنطیم شده است، اما افزایش نجومی قیمت‌های مصالح ساختمانی و تلاطم قیمت‌ها در بازار در روند اتمام پروژه موثر بوده است.

وی با اطمینان خاطر اعلام کرد که در تکمیل این پل در کمترین زمان تلاش خواهد شد و نخواهیم گذاشت که این پل به سرنوشت مابقی پروژه‌های درون شهری دچار شده و حتی برای زیباسازی پل نیز برنامه‌ریزی و طرح وجود دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: