[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: معاونت اشتغال این استان با ارائه طرح‌های متعدد و تلاش بی‌دریغ توانست در سال‌۱۴۰، در جایگاه نخست کشور در بین ادارات کل کمیته امداد سراسر کشور قرار گیرد. 

وی با اشاره به آموزش مهارتی یک‌هزار و ۹۹۰ نفر از مددجویان با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و ایجاد ۵۱۱۷ فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان، در مدت ۱۰ ماهه امسال  تصریح کرد: کمیته امداد استان سمنان با کسب بیشترین درصد جذب اعتبارات اشتغال، ایجاد فرصت‌های شغلی و آموزش‌های مهارتی برای مددجویان دربرنامه‌های ابلاغی اشتغال در سال جاری، توانست جایگاه نخست در بین ادارات کل کمیته امداد سراسر کشور را به خود اختصاص دهد.

ذوالفقاری به پرداخت ۲۵۱ میلیارد ۴۴۱ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان در ۱۰ ماهه امسال خبر داد و گفت: عمده مشاغل در قالب خدمات، دام‌پروری، کشاورزی، صنایع‌دستی، صنعت و معدنی و مشاغل دانش بینان بوده است.

وی یادآور شد: کمیته امداد استان سمنان توانست با جذب حداکثری اعتبارات اشتغال نیز، در این شاخص با کسب رتبه برتر تمام امتیازات را از آن خود کند و در جایگاه نخست کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: