[ad_1]

به گزارش مرآت، علیرضا آشوری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران به مصوبات ستاد مدیریت بحران میامی به ویژه در حوزه قطع احتمالی گاز اشاره کرد و افزود: کارشناسان هلال احمر طی چند مرحله به منظور بررسی و رفع مشکلات مراکز اسکان اضطراری در شهر میامی، رضوان و روستاهای منتخب به این مناطق اعزام شدند.

وی به هشدار استانداری سمنان درباره قطع احتمالی گاز در منطقه کالپوش اشاره کرد و ابراز داشت: تمام دستگاه‌های فرهنگی، آموزشی و اجرایی با استفاده از شبکه‌های مجازی منتسب به خود برای انتشار و هم‌افزایی پویش «هر خانواده یک اتاق گرم» اقدام کنند.

فرماندار میامی اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد مدیریت بحران، آموزش پرورش از طریق سامانه شبکه شاد و بخشداران از طریق شبکه‌های مجازی فعال روستاهای شهرستان، اطلاع رسانی در خصوص مصرف بهینه گاز را در دستور کار قرار دهند.

آشوری با بیان اینکه در نشست مدیریت بحران فرمانداری میامی مقرر شد رزمایش دوگانه سوز شدن نانوایی‌ها در دهستان فرومد انجام و گزارش آن به‌همراه مستندات به این فرمانداری ارسال گردد، گفت: مصرف کم و بهینه گاز در مساجد توسط اداره اوقاف و امور خیریه مدیریت می‌شود.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از خسارت به مرغداری‌ها، فهرست مراکز فعال توسط جهاد کشاورزی به اداره گاز ارسال شد، افزود: راهکارهای مراقبت از کنتورهای آب در مقابل یخ‌زدگی توسط اداره آبفا، بخشداری‌ و شهرداری‌ها به اهالی شهرستان از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی شده است.

شهرستان میامی با ۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: