[ad_1]

به گزارش مرات، احمد ریواده در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی فرمانداری دامغان ضمن اشاره به مشکلات درمانی و بهداشتی در شهرستان دامغان بیان کرد: ایجاد بیمارستان دوم در این شهرستان مبتنی بر نیاز مردم پیگیری می‌شود

وی با بیان اینکه دغدغه‌های حوزه بهداشت و درمان دامغان با نگاه ویژه استانداری سمنان دنبال خواهد شد، افزود: تعدادی از برنامه‌ها در زمینه ارتقای بهداشت و درمان شهرستان دامغان عملیاتی شده است.

معاون استاندار سمنان گفت: ۳۸ پزشک متخصص برای استان در راستای کمبود دکتر درخواست شده که ۱۵ نفر از این تعداد برای دامغان خواهد بود همچنین سه فوق تخصص هم برای این شهرستان تأمین می‌شود.

ریواده سالک را یکی از نگرانی‌های مردم دامغان دانست و تاکید کرد: اعتبارات مالی خوبی برای مقابله با این بیماری در دامغان در نظر گرفته شده است همچنین امیدواریم با برنامه‌های ابلاغی به بخشداری‌ها و دهیاری‌ها و مراکز بهداشتی روستاها، شاهد کاهش بیش از گذشته این بیماری باشیم.

وی معیشت را در کنار بهداشت و درمان، دومین اولویتی دانست که دولت سیزدهم در دامغان و دیگر شهرهای کشور، دنبال می‌کند، گفت: مسکن و رفع دغدغه‌ها و مشکلات اجتماعی مردم در کنار دو مورد مذکور، از دیگر اولویت‌های دولت محسوب می‌شود.

[ad_2]

منبع

Shares: