[ad_1]

به گزارش مرات، علی حسین‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان، تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی را مستلزم همکاری و هماهنگی دانست و گفت: خوشبختانه همکاری خوبی بین دستگاه‌های نظارتی و سازمان امور مالیاتی شکل گرفته و افق روشنی برای مبارزه با فرار مالیاتی پیش روی ما قرار دارد.

وی با اشاره به عزم جدی اداره کل امور مالیاتی استان برای مبارزه با فرار مالیاتی عنوان کرد: مبارزه جدی با فرار مالیاتی و شناسایی گلوگاه‌های فرار موجب تأمین بودجه دولت و همچنین رونق تولید خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با بیان اینکه بخش عمده وصول مالیات از محل مالیات بر ارزش‌افزوده و مالیات بر شرکت‌هاست، گفت: در این خصوص، عمده مالیات بر ارزش‌افزوده نیز توسط مؤدیان ابراز می‌شود.

حسین‌پور‌ ضمن تقدیر از ائمه جمعه و جماعات در راستای ترویج فرهنگ مالیاتی خاطرنشان کرد: نقش ائمه جمعه و همچنین همکاری آنان در ترویج فرهنگ مالیات بسیار قابل‌توجه بوده و در افزایش مشارکت و همچنین اعتماد مردم به نظام مالیاتی مؤثر است.

وی، رضایتمندی مؤدیان مالیاتی را اولویت اداره کل امور مالیاتی استان برشمرد و گفت: تکریم ارباب رجوع، پیگیری مشکلات و موانع مالیاتی و برقراری عدالت مالیاتی موجب اعتماد مردم و همچنین مشارکت همه آنان خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان ضمن قدردانی از مردم فهیم استان سمنان در راستای همکاری با نظام مالیاتی بیان کرد: خوشبختانه فعالان اقتصادی و همچنین صاحبان صنوف به‌ویژه در ایام تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی همکاری خوبی را با اداره کل امور مالیاتی داشته‌اند و از سوی دیگر، این تعامل حاصل تلاش همکاران خدوم، پرتلاش و پاکدست این اداره کل در استان است که خالصانه در جهت تحقق اهداف دولت گام برمی‌دارند.

حسین‌پور با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی وصول مالیات افزود: درآمدهای مالیاتی استان سمنان نسبت به‌کل درآمدهای مالیاتی کشور حدود ۶ دهم درصد است.

وی تصریح کرد: این اداره کل بین ادارات کل کشور، رتبه ۲۸ را از حیث تأمین درآمدهای مالیاتی دولت داراست که تا پایان مهرماه سال جاری این اداره کل توانسته است ۱۰۰ درصد سهم درآمدهای مالیاتی استان را تأمین کند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: