[ad_1]

به گزارش مرآت، محمد حسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: سه هزار و ۵۰۱ فرصت شغلی با پرداخت ۲۵۳ میلیارد تومان ایجاد شد و ۹۲۰ نفر در کنار مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد استان سمنان مشغول به کار شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه یکی از راه های برون‌رفت مددجویان از چرخه حمایتی رسیدن به خودکفایی از طریق اشتغال است، بیان کرد: بیش از ۸۲ درصد تعهد اشتغال کمیته امداد استان سمنان در سال جاری تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه مشاغل ایجاد شده در قالب طرح های کشاورزی، دامپروری، صنعتی، معدنی، شیلات ، و صنایع دستی، بود، تصریح کرد: با توجه به تحقق شعار سال نقطه تاکید این نهاد بر ایجاد مشاغل بر پایه مشاغل دانش‌بنیان است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۲۵۳ میلیارد تومان اعتبارات از منابع تبصره ۱۶ بانکی، تبصره ۱۸، صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و هم افزایی بانک مهر پرداخت شد، اضافه کرد:۲۱۶ فقره تسهیلات اشتغالزایی با هدف توسعه طرح های اشتغال اجرا شده پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به حرفه آموزی ۲ هزار و ۹۴۳ نفر از مددجویان استان در دوره های آموزش های مقدماتی، مهارتی، پایدارسازی با همکاری اداره کل آموز فنی و حرفه ای اشاره و اضافه کرد: ۴۶۶ نفر از مددجویان از طریق دفاتر کاریابی به واحدهای صنعتی و تولدی معرفی و مشغول به کار شدند.

کمیته امداد استان سمنان در تمام شاخص های اشتغال کشور رتبه نخست را در سال جاری کسب کرده است و اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی جدید نیز به منظور پاسخ به نیازها و اشتغالزایی بیشتر جذب شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: