[ad_1]

به گزارش مرآت؛ سید محمدرضا هاشمی در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) برگزار شد اظهار داشت: بانک‌های عامل استان همچون گذشته ضرورت دارد تا در آینده نیز با اقدامات مطلوب خود در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم گام بردارند.

وی با اشاره به همکاری و تعامل بانک‌های استان سمنان در راستای اعطای تسهیلات به واحدهای دارای مشکل گفت: بانک‌های عامل استان در بحث بازگرداندن ۶۵ واحد تولیدی صد درصد راکد به چرخه تولید، نقش اصلی و اساسی را ایفا کردند که جای قدردانی دارد.

استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد تا واحدهای تولیدی مستقر در استان در راستای تقویت سیستم مالی و بانکی استان، مراودات مالی و اعتبارات خود را به بانک‌های عامل استان منتقل کنند.

هاشمی افزود: در بحث پرداخت تسهیلات فرزند آوری در استان، تاکنون بر اساس گزارش اعلامی از سوی بانک‌ها، بیش از یک هزار مورد تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهادات، مطالبات و دغدغه‌های بانک‌های عامل در قالب کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان احصاء و از طریق مرکز پیگیری خواهد شد.

استاندار سمنان افزود: ضرورت دارد تا شورای هماهنگی بانک‌های استان در راستای امیدآفرینی و اطلاع‌رسانی عملکرد نظام و دولت، اقدامات صورت گرفته در حوزه بانک‌های عامل را به‌صورت ویژه اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: