[ad_1]

به گزارش مرآت، سید محمدصادق رضویان مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی اظهار کرد: این خانه مسافر در مساحتی به وسعت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع راه‌اندازی شده و دارای ظرفیت پذیرش ۲۰ نفر است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی افزود: این واحدهای اقامتی با صرف اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شده و برای ۲ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

رضویان با اشاره به اینکه این واحد اقامتی در شهر میامی واقع‌شده است، افزود: علاقه‌مندانی که قصد اخذ مجوز فعالیت در قالب خانه مسافر را دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه www. myst.mcth.ir نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی تصریح کرد: هم‌اکنون در سطح شهرستان میامی ۱۸ واحد تأسیسات گردشگری شامل اقامتگاه بوم گردی، خانه مسافر، رستوران بین‌راهی، مجتمع خدمات رفاهی و … فعالیت دارند.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان همچنین میامی از صدور ۲ موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری در شهرستان میامی طی این هفته خبر داد و گفت: با راه اندازی این دو واحد شمار تاسیات گردشگری و بومگردی های میامی به ۲۰ واحد خواهند رسید.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: