[ad_1]

به گزارش خبرنگار مرآت؛ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که در مسجد امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد فراخوان های متعدد اغتشاشگران با خط دهی آمریکا، اسرائیل، صهیونیزم جهانی و رسانه های سعودی و انگلیسی و آمریکایی بودیم.

امام جمعه سمنان در ادامه بیان کرد: اما بصیرت آحاد جامعه و همراهی نکردن مردم با اغتشاشگران و آشوبگران مسئله ای است که مایه مباهات رهبر معظم انقلاب و مسئولین نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره الگوگیری ناقص دشمنان از اعتصابات کسبه و بازاریان به به فرمان علما و مرجعیت و نقش آنان در پیروزی انقلاب اسلامی ؛ تصریح کرد: در ابتدای انقلاب بازاریان از باب وظیفه دینی، فرمان مرجعیت و به دلخواه خود جهت سرنگونی رژیم طاغوتی مغازه ها را بستند، نه اجبار و دستور استکبار جهانی و آمریکا

وی افزود: بصیرت بازاریان و کسبه متدین استان سمنان باعث شد تا به فراخوان ها و فریب استکبار نه محکمی بگویند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

مطیعی با اشاره به سفر اخیر حجت الاسلام علی اکبر به سیستان و بلوچستان به نمایندگی از رهبر انقلاب جهت ساماندهی به اوضاع ، عنوان کرد: دشمن برای تجزیه جمهوری اسلامی دندان تیز کرده و سرمایه گذاری های زیادی کرده است.

امام جمعه این هفته سمنان در ادامه بیان کرد: ایجاد آشوب و اغتشاش در سیستان هم در راستای همین خواست دشمن بوده و امیدواریم به واسطه حضور حجت الاسلام علی اکبری در سیستان و اشراف ایشان به اوضاع، به لطف الهی مسائل حل شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان این که رهبر معظم انقلاب در جریان همه اتفاقات و مسائل کشور بوده و برای همه مشکلات چاره اندیشی می کنند، خاطر نشان کرد: مسائل کشور و سیستان و بلوچستان با درایت مسئولین محلی و مطیع امر ولایت بودن حل خواهد شد.

خطیب جمعه با اشاره به سفر اخیر خود به منطقه بیارجمند جهت برسی مطالبات و مشکلات مردم، عنوان کرد: جایگاه نماینده ولی فقیه حلقه وصلی میان مردم و مسئولین است.

مطیعی در ادامه بیان کرد: مطالبات و مشکلات مردم در بیارجمند را از نزدیک مشاهده کرده و شنیدیم و این مسائل در حال جمع بندی است تا با توجه و درایت مسئولین شهرستانی و استاندار دلسوز سمنان مشکلات مردم بیارجمند اعم از گاز رسانی و جاده و … حل شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان باداشاره به برگزاری نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی در سمنان: علیرغم فراخوان های اعتصابی و تحریمی ضدانقلاب، این نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

امام جمعه این هفته سمنان در ادامه بیان کرد: علیرغم آن که اغتشاشگران مدعی شعار زن، زندگی، آزادی هستند، اما زندگی مسلمانان و کسب و کار آنان را با خطر مواجه می کنند.

وی با اشاره به دیدار و بدرقه رئیس جمهور از تیم ملی فوتبال جهت حضور در مسابقات جام جهانی؛ اذعان داشت: در این روزها شاهد تلاش اغتشاشگران و رسانه سعودی ایران اینترنشنال در جهت حذف تیم ملی ایران از جام جهانی بودیم. انتظار داریم آحاد مردم حمایت خوبی از ورزشکاران کشورمان داشته باشند تا دشمن بداند مردم ما ایران، پرچم ایران و ورزشکار ایرانی را عزیز می دارند.

مطیعی با اشاره به نزدیک شدن به هفته بسیج، بیان کرد: از همه بسیجیانی که در همه صحنه‌های سخت جمهوری اسلامی پای کار این نظام و انقلاب بودند تشکر می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره خنان رهبر انقلاب به مناسبت برگزاری کنگره شهدای قم؛ اظهار داشت: گرامی داشتن یاد شهدا و رساندن پیام شهدا که همان پیام استقامت، ولایتمداری، شهامت، شجاعت و ایستادگی در مقابل دشمن است از مهمترین مطالبی بود که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود بدان اشاره کردند.

به گزارش مرآت، ستاد برگزاری نماز جمعه سمنان جهت ایجاد ساعاتی مفرح برای کودکان در هنگام برگزاری نماز جمعه به بازگشایی مهد آدینه و غرفه نقاشی برای خردسالان اقدام کرده بود.

 

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: