[ad_1]

به گزارش مرآت، سرهنگ علی ولی پورگودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران از انهدام دو باند سارقان منزل و موبایل قاپان خبر داد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: باند چهار نفره سارقان که اقدام به قاپیدن گوشی های مردم می کردند با ۵۰ فقره اعتراف دستگیر شدند.

 وی گفت: این سارقان با تهدید چاقو، گوشی و اموال شهروندان را سرقت می‌کردند.

 سرهنگ ولیپور گودرزی به دستگیری ۱۰ نفر از مالخران اشاره و بیان داشت: این ده نفر گوشی های مسروقه را به کشورهای همسایه می فرستادند که در بازرسی از مخفیگاه آنها ۱۸۰ دستگاه گوشی مسروقه متعلق به ماه‌های گذشته و دو دستگاه لپ تاپ که با آن شماره سریال  و لیبل گوشی‌ها را تغییر می دادند کشف و ضبط شد.

 وی با بیان این مطلب که اولویت پلیس اشراف بر مالخران است تصریح کرد: استرداد اموال مردم در اولویت پلیس آگاهی قرار دارد.

 وی از فعالیت اداره مبارزه با مالخران خبر داد و گفت: این اداره در خیابان های مولوی و پاساژ هایی که مغازه ها را به مدت خیلی کوتاه به مالخران اجاره میدهند با همکاری مردم و پلیس اماکن، مالخران را شناسایی و دستگیر می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام دو باند سارقین منزل که با خودروهای پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ و تغییر شماره پلاک خودرو به سراغ خانه های خالی از سکنه رفته و اموال گرانبها را سرقت می‌کردند خبر داد و گفت:  سارقان به محض مراجعه صاحبخانه یا نگهبان ساختمان از سلاح سرد یا گرم استفاده کرده و روش سرقت این گروه از سارقان تخریب در و ورود از بالکن بوده است.

 وی گفت: ۸ نفر در این زمینه دستگیر شده اند که یک قبضه سلاح کمری نیز از آنها کشف شده و دستگیرشدگان به ۸ فقره سرقت اعتراف کرده و ۴ مالباخته نیز شناسایی شده‌اند.

 سرهنگ ولی پور گودرزی خاطرنشان کرد: اکثر دستگیرشدگان سابقه دار بوده و حوزه فعالیت آنها شمال شهر تهران و مرکز تهران بوده است.

پایان پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: