[ad_1]

به گزارش مرات، مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان سمنان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد؛

«امروز ملت ایران، مصمم تر و قوی تر از هر زمان در حال حرکت به سمت اهداف بلند و قله های سعادت است و در صف مقدم این حرکت عظیم، جوانان قرار دارند» (حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در دیدار با دانش آموزان ۱۲ آبان ۸۹)

تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد حوادث و رخدادهای عظیمی بوده است که سیزدهم آبان یادآور رخدادهای فراموش نشدنی، تبعید حضرت امام خمینی (رحمه‌الله‌علیه) به ترکیه در سال ١٣۴٣، کشتار وحشیانه دانش آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی در سال ١٣۵٧و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ١٣۵٨ است. بدین جهت یوم الله سیزده آبان، نماد مقاومت، عزت و دشمن ستیزی ملت و ذلت، خاری و ضعف دشمنان ایران زمین است. شاهد این ضعف و زبونی دشمن، ایجاد اغتشاش و ناامنی و ترورهای کور و ناجوانمردانه و حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ(ع) می باشد.

فرهنگیان فرهیخته و فرزانه استان سمنان، به عنوان قشر آگاه و آگاهی بخش جامعه ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، بر خود فرض می داند همراه و هم گام با ملت قهرمان و شهید پرور ایران در راهپیمائی عظیم روز ۱۳ آبان شرکت نموده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیده و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و نفرت خود را نسبت به تمام دشمنان اسلام و حامیان آنها ابراز نماید.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: