[ad_1]

به گزارش خبرنگار مرآت، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه سمنان ضمن عرض تسلیت و محکوم کردن حمله تروریستی در حرم شاهچراغ گفت: داعش از جمهوری اسلامی ضربه سنگینی خورده است و ماموریت دارد که مردم را ترور کند.

مطیعی در ادامه افزود: دشمن از اینکه نمی تواند به درخت تنومند جمهوری اسلامی آسیبی وارد کند عصبانی شده است و کسانی را مامور کرده که به اماکن مقدس حمله کنند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی اظهار کرد: دشمن با امپراطوری رسانه که دارد با دروغ پراکنی و شایعه سازی حجم اغتشاشات در کشور را بسیار سنگین تر از واقعیت تصویرپردازی می کند که مردم را عصبانی کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان هچنین تصریح کرد: دشمن با برنامه که ریخته است توطئه دارد تا نا امیدی و نارضایتی را در بین مردم ایجاد کند.

مطیعی با اشاره به اینکه دشمن نمی تواند پیشرفت های ایران را در حوزه های مختلف تحمل کند، گفت: دست دشمن از منابع نفتی و غیر نفتی ایران قطع شده است به همین علت عصبانی است و از الگو شدن ایران بر نمی تابد.

وی با بیان اینکه دشمنان از موضع گیری ایران در مذاکرات عاجز شده است، اظهار کرد: از دشمن توقع دوستی نداریم و نخواهیم داشت.

امام جمعه سمنان با اشاره به حمایت عده ای از مزدوران و جیره خوران گفت: کسانی که اعتراض و حرفی دارند صفشان را از اغتشاشگران جدا کنند.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان سمنان، نظام اسلامی حتما با شدت با اغتشاشگران بخورد قاطع خواهد کرد.

مطیعی ضمن تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی جهت برقراری آرامش در جامعه، بیان کرد: نیروهای مسلح بیش از گذشته در ایجاد امنیت بکوشند.

وی تصریح کرد: مردم توقع دارند که محاکمه عاملان اصلی اغتشاشات اخیر با سرعت بیشتری انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر شناخت جوانان و نوجوان از خباثت های دشمن گفت: باید جوانان از باطن خبیث آلود دشمن پی ببرند تا دشمن ناکام بماند.

وی افزود: دلسوزان فرهنگی باید اعتماد نسل جدید را جلب کرده و ارتباط با آنها را بیشتر کنند.

مطیعی بیداری و هوشیاری مردم و انسجام و وحدت بین آنها را از راهکارهایی دانست که حرکت تروریستی و ناجوانمردانه دشمنان را آشکار تر می سازد.

امام جمعه سمنان درخصوص رزمایش اقتدار ولایت گفت: دشمنان ایران حواسشان جمع باشد ایران به هیچ کشوری اجازه نخواهد داد که ذره ای از خاک این کشور را تغییر دهد.

وی با اشاره به پیش رو بودن ۸ و ۱۳ آبان اظهار کرد: ۱۳ آبان نقطه عطف استقامت و استکبارستیزی است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: