[ad_1]

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان ضمن گفتگو با خبرنگار مرآت و محکوم کردن اقدامات ساختارشکنانه و آشوبگرانه معاندین نظام اسلامی گفت: هدف دشمن،همانطور که از نامش مشخص است دشمنی کردن است و استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون با ترفند های مختلف به دنبال آشوب در کشور و از بین بردن نظام اسلامی بوده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در ادامه هدف دیگر معاندین را از ایجاد فتنه و آشوب در داخل کشور از بین بردن الگوی مقاومت ایران اسلامی دانست و بیان کرد: ایران برای استکبار جهانی تنها یک کشور مخالف نیست، بلکه الگوی ایستادگی و مقاومت برای سایر کشور ها است که باید از بین برود.

وی خاطر نشان کرد: برخی تحلیل ها حکایت از آن دارد که حتی چین و روسیه به واسطه ایستادگی ایران اسلامی در برابر تحریم های امریکا توانستند در مقابل غرب ایستادگی کنند.

امام جمعه سمنان همچنین موضع گیری رهبر انقلاب را اقدامی انقلابی و به هنگام دانست و افزود: هوشیاری و بیداری مردم با بصیرت، آشوب و اعتراض‌های اخیر را به درستی سرکوب کرده است.

وی در رابطه با موضع گیری برخی هنمرندان و ورزشگاران در حوادث اخیر تصریح کرد: عده ی قلیلی از هنرمندان با جبهه استکبار همراه شدند،اما خوشبختانه اکثریت جامعه ورزشی و هنری کشور به ارزش های نظام و انقلاب پایبند بوده و حتی کسانیکه در دوران طاغوت فعالیت داشته امروز با نظام همراه شدند  و موضع گیری معاندانه عده ای محدود اهمیت چندانی ندارد .

بنا به گفته امام جمعه سمنان باید این ضعف فرهنگی و مغلطه ای که وجود دارد و هنرمندان در همه زمینه ها که تخصصی ندارند اظهار نظر می کنند اصلاح شود، زیرا ممکن است فردی ورزشکار خوبی بوده اما در زمینه مسائل سیاسی بصیرت کافی نداشته باشد.

وی ضمن قدرددانی از تلاش های نیروهای نظامی جهت برقراری امنیت در کشور اضافه کرد: امنیت زیر ساخت تمام امور جامعه است و اگر امنیت نباشد هیچ چیز در جامعه وجود ندارد و مردم کشور باید همواره پشتیبان و حامی نیروهای امنیتی باشند.

حجت الاسلام مطیعی در نهایت اتفاق اخیر را برنامه ریزی از سوی دشمن همزمان با اغاز سال تحصیلی دانست و افزود: نبرد حق و باطل همیشه در طول تاریخ وجود داشته و تنها باید با بصیرت و تامل درست از این حوادث به سلامت عبور کرد و در اینده مسیر نیز تنها  با تبیین فرمایشات رهبری برای نسل جدید باید انقلاب اسلامی را برای آنها ملموس کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

[ad_2]

منبع

Shares: