[ad_1]

به گزارش مرآت؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، رعنا سورمه، معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اجرای پویش «مشق مهر» اظهار کرد: این طرح با هدف جلب مشارکت‌های نقدی و غیرنقدی خیران برای تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر و پوشاک، ویژه دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت در مناطق کم‌برخوردار اجرا شد.

وی مبلغ ریالی جذب‌شده در این پویش را چهار میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پس از جلب و جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی از طریق مشارکت‌های مردمی، پک‌های لوازم‌التحریر تهیه و بین جامعه هدف واجد شرایط تحت حمایت سازمان بهزیستی شامل حوزه توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری در مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم توزیع شد.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان سمنان ضمن تأکید بر ضرورت اجرای این طرح، بیان کرد: اعتبارات دولتی پاسخگوی تأمین نیازها، مسائل و درخواست‌های جامعه هدف این سازمان نیست.

سورمه ادامه داد: دفتر مشارکت‌های مردمی با جلب و جذب مساعدت‌های نقدی، غیرنقدی، خدماتی و اجرای پویش‌های متفاوت توانسته است بخشی از نیازهای جامعه هدف خود را برطرف کند.

وی اضافه کرد: در این راستا و با توجه به بازگشایی مدارس نسبت به تأمین نیازهای مالی و توزیع بسته‌های نوشت‌افزار اقدام شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت: امسال نیز پیش از آغاز سال تحصیلی به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت مشارکت آحاد جامعه در تأمین و تهیه نوشت‌افزار دانش‌آموزان تحت حمایت سازمان بهزیستی پویشی با عنوان «مشق مهر» اجرا شد.

سورمه ضمن تقدیر مجدد از خیران استان سمنان و همراهان همیشگی بهزیستی در امر خدمت‌رسانی به جامعه هدف، روش‌های مساعدت مالی به بهزیستی به‌منظور همدلی با جامعه هدف در ایام سال را واریز مبالغ به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۳۴۱۸۰۳۵ به شماره حساب ۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷ و به شماره شبا ۴۹۰۱۰۰۰۰۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷ نزد بانک مرکزی به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان بیان کرد و راه‌های مساعدت غیر نقدی را مراجعه به ادارات بهزیستی در سراسر استان دانست.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: