[ad_1]

به گزارش خبرنگار مرآت، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان با اشاره به تفرقه‌افکنی دشمنان گفت:  در کشور ملت ایران هوشیار باشند چراکه دشمن به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان درخصوص غرب زدگی برخی افراد، اظهار کرد: برخی افراد که از فرهنگ غرب پیروی می‌کنند با تفرقه‌افکنی بین کارکنان خود به دنبال حفظ ریاست هستند.

وی همچنین تصربح کرد: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی هوشیار باشند، آب به آسیاب دشمن نریزند و تقوای الهی پیشه کنند.

مطیعی با بیان اینکه استکبار جهانی و صهیونیسم دشمن همه مسلمانان هستند، گفت: مسلمانان در نقاط مختلف جهان دشمنی واحد و مقدسات مشترک دارند و همواره وحدت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب درخصوص دشمنی با ایران افزود: دشمن با بزرگ‌نمایی مسائلی مانند گشت ارشاد و مرگ مهسا امینی به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود و اختلال در نظم و امنیت کشور است.

امام جمعه سمنان افزود: دشمن با بازی با احساسات مردم به دنبال ایجاد اغتشاش در کشور بود و برخی افرادی که در اغتشاشات دستگیر شدند به این موضوع اذعان داشتند.

وی با بیان اینکه فردی که خون انقلاب در رگ‌هایش می‌جوشد در برابر دسیسه دشمنان واکنش نشان می‌دهد، تاکید کرد: بصیرت‌افزایی لازمه برخورد با دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید تحقق این راهبرد با تلاش در زمینه‌های مختلف مانند جهاد تبیین مورد توجه باشد.

مطیعی با اشاره به اینکه نیروی مسلح ضامن امنیت کشور است، گفت: افرادی که در مقابل نیروهای مسلح باشد دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و نظام این موضوع را برنمی‌تابد.

وی با اشاره به ۱۶ مهر، روز کودک اظهار کرد: برخی کشورها خود را حامی کودکان می‌دانند، اما در مقابل کشته شدن کودکان به فجیع‌ترین شکل در یمن و فلسطین اقدامی نمی‌کنند، آیا کودکان در این مناطق کودک نیستند؟

امام جمعه سمنان با اشاره به ضرورت ساماندهی کودکان کار، تصریح کرد: ساماندهی کودکان کار  مورد توجه باشد و اقدامات خوبی در این زمینه در کشور انجام شده است.

مطیعی افزود: آموزش در مهدکودک‌ها به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب بیش از پیش مورد توجه باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: