[ad_1]

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

به گزارش مرات؛ حجت الاسلام سید علی موسوی در مراسم اولین جلسه هیئت شهدای گمنام کانون های فرهنگی هنری مساجد در محل گلزار شهدای گمنام امامزاده علی اشرف(ع) سمنان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدای گرانقدر ایران اسلامی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاوری ها و جان فشانی های جوانان جمهوری اسلامی ایران است که با دفاع از کشور و آرمان های انقلاب اسلامی نگذاشتند متجاوزین به جان و ناموس و آب و خاک ما دست درازی کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس در واقع یادآور راه سالار شهیدان است،افزود: درس ایثار و فداکاری و درس شهادت در راه آرمانهای اسلامی را به ما داده اند که باید ادامه دهنده این راه ارزشمند باشیم.

وی تصریح کرد: در ۸سال دفاع مقدس مردان ایران اسلامی با تاسی از سید الشهدا(ع) در راه اسلام سر و دست دادند تا سرزمین،شرف،عزت و ناموس آنها قطعه قطعه نشود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری هیئت شهدای گمنام کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: امشب اولین جلسه این هیئت در سمنان برگزار شد و ان شاء الله شاهد برگزاری هیئت شهدای گمنام در نقاط مختلف استان توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد خواهیم بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با فعالیت در طرح ملی سه شنبه های تکریم فعالیت های ارزشمندی را در حوزه شهدا و تجلیل از مقام خانواده معظم شهدا داشته اند.

در این مراسم معنوی که با حضور اعضاء نوجوان و جوان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سمنان برگزار شد شرکت کنندگان مراسم در ابتدا ضمن زیارت امامزاده علی اشرف(ع)،با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم ابتدا نفر برتر رشته ترتیل مسابقات قرآنی مدهامتان استان آیات از کلام الله مجید تلاوت کرد و در ادامه سید علی اصغر تقوی به مرثیه سرایی پرداخت و حسین هراسانیان مطالبی در زمینه هفته دفاع مقدس ارائه کرد.

این مراسم که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان و با همکاری کانون فرهنگی هنری مصلی،بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و آستان مقدس امامزاده علی اشرف(ع) برگزار شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: