[ad_1]

به گزارش مرآت؛ کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۲ هزار و ۹۲۳ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته و از ۲۳ لغایت ۳۰ شهریور بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۲ هزار و ۲۰۵ نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس افزود: علاوه بر این در این چند سال ۵۰ هزار و ۷۱۸ بیمار نیز در شهرستان های شش‌گانه تحت پوشش دانشگاه به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۱۱ هزار نفر رسید.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

Shares: