[ad_1]

علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن ابراز تاسف از وقایع چند روز اخیر گفت: هیچ کس از تخلف دفاع نخواهد کرد و قطعا قوه قضائیه در این خصوص با قاطعیت و جدیت ورود خواهد کرد.

این عضو خانه ملت با بیان اینکه همراهی عده ای با رسانه های بیگانه شرم آور است، ابراز کرد: مردم ایران همواره در تمام عرصه ها با هوشیاری و درایت ورود کرده و حق و از باطل را تشخیص داده اند و قطعا این افراد را از بدنه مردم جدا می دانند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: این قیبل افراد که همراه با رسانه های معاند شده اند بقایای فتنه ۸۸ و پیاده نظام رسانه ای دشمن هستند که با بهره گیری از احساسات مردم به دنبال ایجاد آشوب وبلوا در داخل کشور و رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

علیزاده با تذکر براینکه اگر این افراد محکامه نشوند به ملت ایران ظلم شده است،تاکید کرد: اینگونه افراد که قبل از روشن شدن موضوع و مشخص شدن ابعاد آن با فاجعه انگاری به دنبال آشوب هستند باید در دادگاه عدل اسلامی مورد محکامه قرار بگیرند تا ریشه فساد خشکانده شوند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این اقدامات و تفرقه افکنی ها به حیثیت و قدرت چانه زنی مسئولان کشور آسیب وارد خواهد کرد عنوان داشت: ورزشکاران و هنرمندان واقعی کشور با لباس و عنوانی که منقش به پرچم کشورمان است در عرصه های بین المللی در میدان حاضر می شوند طبیعتا وقتی در داخل کشور این پرچم توهین شود در میادین خارجی هم مشکلاتی برای فعالیت این افراد ایجاد خواهد شد.

علیزاده با اشاره به اینکه پرچم ایران در هرنقطه از جهان نماد عزت و افتخار و غرور ایرانیان است،بیان داشت: این پرچم نماد همگرایی و شکوه ملت ایران است و دشمن با بهانه های واهی به دنبال برهم زدن اتحاد و همدلی ملت ایران است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: