[ad_1]

به گزارش مرآت؛ کامران قدس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در هیأت رئیسه دانشگاه با تأسیس اتاق گرنت و دفتر توسعه همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه به‌منظور توانمندسازی و تشویق هرچه بیشتر اعضای هیأت علمی، دانشجویان و محققان فعال دانشگاه موافقت شد.

وی بیان کرد: این اقدامات در جهت همکاری در توسعه جایگاه بین‌المللی، از طریق مشارکت در طرح‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری و تحقیقاتی در حوزه‌های مختلف سلامت با استفاده بهینه از منابع مالی اختصاص‌یافته از سازمان‌های ملی و بین‌المللی و با پیگیری توسط معاونت بین‌الملل دانشگاه انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: ایجاد دفتر رسمی جذب گرنت‌ها (بودجه‌های) بین‌المللی به‌صورت حرفه‌ای به اعضای هیأت علمی دانشگاه، محققان و دانشجویان کمک می‌کند تا به‌صورت استاندارد و دقیق برای گرنت‌های بین‌المللی اقدام و مراحل اداری آنها را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: شناسایی گرنت‌های بین‌المللی در کشورهای مختلف، تهیه راهنماهای فارسی برای نحوه اقدام و جذب برای هر کدام از گرنت‌ها، پرورش نیروهای کارشناس متخصص برای اعلام مهلت‌های ثبت‌نام (deadlines & time line) به‌صورت مکرر و نیز برقراری ارتباط بین دانشگاه و مؤسسات حامی از مزایای راه‌اندازی این دفتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: با تأسیس دفتر رسمی جذب گرنت‌ها در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه‌های آموزشی برای متقاضیان جهت آشنایی با نحوه تقاضا برای گرنت‌های بین‌المللی و نشست‌های سالانه و دعوت از اعضای کمیته‌های نهادهای گرنت‌های ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: