[ad_1]

به گزارش مرآت، سارا آقایان مربی تیم طناب‌زنی بانوان شهرداری شاهرود گفت: تمرینات آمادگی تیم طناب‌زنی بانوان شهرداری شاهرود از چهار ماه پیش آغاز شد و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات چهار بازیکن از شهرداری شاهرود حضور دارند، ابراز داشت: زهرا مصیبی، پانته‌آ گودرزی، مبینا شاهی و عطیه کاشی رده سنی ۱۶ تا ۱۸ سال در مسابقات تیمی رشته سرعت شرکت دارند.

مربی تیم طناب‌زنی بانوان شهرداری شاهرود ادامه داد: در مسابقات تک نفره سرعت نیز در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال پانته‌آ گودرزی به مصاف رقیبان می‌رود.

آقایان با اشاره به اینکه این مسابقات به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود، اظهار داشت: تا چند روز آینده فیلم تهیه شده از شرکت کنندگان به فدراسیون آسیایی ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری شاهرود پارسال نیز در مسابقات کانادا شرکت داشت، افزود: در آن دوره تیم شاهرود از بین ۹۰ تیم شرکت کننده در رتبه ۳۰ جهان قرار گرفت.

مربی تیم طناب‌زنی بانوان شهرداری شاهرود ابراز داشت: سال گذشته این تیم توانست مقام سوم کشوری را کسب کند و به رقابت‌های آسیایی راه یابد.

آقایان به برگزاری مسابقات کشوری در نیمه شهریورماه اشاره کرد و گفت: مسابقات کشوری طناب‌زنی با حضور ۸۰ تیم در شهرکرد برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به همت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، ادامه داد: در این دوره از مسابقات تیم پسران استان سمنان به مقام سوم و تیم بانوان به مقام پنجم کشوری دست یافتند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: