[ad_1]

به گزارش مرآت؛ به نقل از روابط‌عمومی اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‌الاسلام‌و المسلمین اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور ۷۵ نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی برگزار شد و پس از انجام رقابت، نفرات برتر این دوره مشخص شدند.

وی با اشاره به نفرات برتر در رشته‌های حفظ قرآن کریم بخش برادران افزود: سجاد واعظی از دامغان نفر اول در رشته حفظ کل، قاسم خاکپاش از شاهرود نفر اول رشته حفظ ۲۰ جزء و قربان علیان‌نژادی از دامغان نفر اول و امیر حبیبیان از مهدیشهر نفر دوم در رشته حفظ  ۱۰جزء شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: در رشته قرائت تحقیق محسن سفیدیان از سمنان، سیدعلیرضا تقوی از سمنان و محمداسماعیل آریامنش از سمنان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی گفت: در رشته ترتیل نیز محسن خطیبی از سمنان اول، محمد ابراهیم یونسیان از مهدیشهر دوم و حمید علیزاده از شاهرود سوم شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه مسابقات استانی امسال در بخش خواهران نیز همزمان با مسابقات برادران در حرم مطهر امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار شد، گفت: در رشته حفظ کل خواهران زینب شاطری، نرجس سعدالدین و فاطمه‌زهرا علیزاده سه شرکت‌کننده سمنانی بودند که موفق شدند به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

وی ادامه داد: شیما یزدانی از سمنان نفر اول رشته حفظ ۲۰ جزء، کوثر تبیانیان از سمنان و زهرا کرمانی از شاهرود نفرات دوم و سوم این رشته شدند.

تدینی گفت: صدیقه‌سادات حسینی از سمنان نفر اول رشته حفظ ۱۰ جزء، زهرا وارثی از دامغان نفر دوم و معصومه خلیلی از گرمسار نفر سوم رشته حفظ ۱۰ جزء شدند.

وی با بیان اینکه محدثه رمضان‌پور از شهرستان سمنان نفر اول رشته قرائت خواهران و فاطمه محمدتقی از نفر دوم این رشته شد، عنوان کرد: عطیه تبیانیان از سمنان نفر اول رشته ترتیل خواهران، مهدیه اسماعیل‌پور از سمنان نفر دوم رشته ترتیل خواهران شدند و طیبه رحمانی فر از سمنان نیز در رتبه سوم این رشته جای گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به نفرات برتر و راه‌یافته به مرحله مقدماتی سراسری آزمون تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه خاطرنشان کرد: در رشته تفسیر قرآن کریم سمیه کامیار، محمد سیف‌آبادی، طاهره شریفیه، فاطمه کرم‌الدین، فاطمه‌زهرا نادعلیان، نصیبه رشیدی، فاطمه نظری، حدیث نوروزی، سیده‌وحیده فرودی، منیره جمادی، معصومه مطهری‌فر، سمیه ابراهیمی و سیدمحمد تقوی و در رشته نهج‌البلاغه الهه اصغری، طیبه باقری، فاطمه‌زهرا اسکندری، زینب کوچک‌پور، زهرا کوچک‌پور، فاطمه فرحزادیان‌پور و در رشته صحیفه سجادیه حسین دوست‌محمدی نفرات راه‌یافته به مرحله مقدماتی سراسری آزمون تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه هستند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: