[ad_1]

به گزارش مرآت، جشنواره فضای مجازی نماز «فجر تا فجر» استان سمنان در موضوعات نماز و مسجد، نماز و مدرسه،  نماز و نمازگزاران،  نماز و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نماز و وحدت ملی،  نماز و خانواده و  نماز و پیشگیری از آسیب های اجتماعی منتشر شده است.

این جشنواره در دو بخش کودکان و دانش آموزان سه تا ۱۸ سال و بزرگسالان ۱۸ سال به بالا برگزار می شود و هنرمندان، دانشجویان، دانش آموزان، و کودکان می توانند با ارسال آثار در آن شرکت کنند.

بخش فرهنگی این جشنواره در قالب های کلیپ، پادکست، موشن گرافیک، پویانمایی، طرح های گرافیکی شامل پوستر، اینفوگرافی، کالیگرافی، سخن نگاشت و عکس نگاشت، سرود، عکس خوشنویسی، و استوری در شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

همچنین بخش ادبی جشنواره نماز فجر تا فجر شامل شعر، داستان، خاطره، قصه و قصه گوی، فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی است.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند تولیدات رسانه ای خود در این قالب ها و در بستر فضای مجازی مانند اینستاگرام، و آپارات با هشتگ های #نور_نماز_بندگی و #فجر_تا_فجر_سمنان منتشر کرده و با مراجعه به سایت http://noor.namaz.ir فایل اثر تولیدی خود را ارسال کنند.

این جشنواره که زمان اجرای آن از بهمن ۱۴۰۰ تا بهمن ۱۴۰۱ تعیین شده است، زمان مرحله استانی آن یکم بهمن ۱۴۰۱ و مرحله کشوری آن ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود.

جشنواره «فجر تا فجر» با همکاری ارگانها و دستگاههای فرهنگی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، و ستاد اقامه نماز برگزار می شود و آدرس دبیرخانه استانی آن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به نشانی سمنان، بلوار قدس ابتدای خیابان شهید رجایی با شماره تماس ۳۳۳۲۰۱۱۲ –  ۰۲۳  است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: