[ad_1]

به گزارش مرآت، جعفر مرادی‌حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان صبح امروز در جمع مدیران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: مجموع مساحت استان سمنان، ۹ میلیون و ۳۹۷ هزار هکتار است که ۹ میلیون و ۱۳۴ هزار هکتار آن در سامانه کاداستر اسناد تثبیت و برای حدود هشت میلیون و ۹۷۹ هزار هکتار از این مقدار، سند تک‌برگی با هماهنگی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است.

مرادی‌حقیقی ادامه داد: بیش از ۹۵ درصد اراضی استان، ملی بوده و با همکاری و تعامل سازنده در استان، تاکنون سند تک‌برگی برای ۹۹ درصد مساحت اراضی ملی استان صادر شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: با توجه به شعار سال ۱۴۰۱ (تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین) و برنامه اجرایی ابلاغی از سوی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، تمام بخش‌ها و ادارات ستادی و شهرستانی باید برنامه‌ریزی لازم را به‌منظور انجام کلیه موارد مصوب در طرح تداوم جهت دستیابی به اهداف موردنظر انجام دهند.

مرادی‌حقیقی مشارکت کلیه دستگاه‌ها و آحاد مردم را در اجرای پروژه‌های منابع طبیعی بسیار مهم دانست و نقش آموزش، ترویج و روابط عمومی را در همراه سازی مردم و افزایش آگاهی و اطلاع‌رسانی آنها لازم دانست.

وی، ارتباط با مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و پژوهشی در پیشبرد اهداف سازمانی و برنامه‌های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان را لازم و ضروری دانست و آن را پایه‌گذار علمی‌تر اجراشدن پروژه‌ها دانست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: دانش‌محور بودن کلیه فعالیت‌های منابع طبیعی ضامن موفقیت آن‌هاست و در طرح تداوم، به ۱۴ پروژه دانش‌بنیان توجه شده است.

مرادی‌حقیقی بیان کرد: این اداره کل همکاری نزدیک با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان استان سمنان با جلسات متعدد و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها  داشته است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: