[ad_1]

به گزارش مرآت؛ مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت در نشست خبری که امروز در فدراسیون برگزار شد، اظهار داشت: اسکیت یک صنعت جا افتاده در دنیا است و من بر این معتقدم که اگر بودجه کل ورزش را هم در حال حاضر به فوتبال اختصاص داده شود، فوتبال تنها ۱۰ درصد رشد خواهد کرد. اما اگر به ورزش های دیگر توجه شود شاهد بسیاری از اتفاق های خوب خواهیم بود. در حال حاضر لیگ های مختلف در ماده های مختلف در حال برگزاری است و تیم های ملی هم در اردو هستند و تمرینات خود را دنبال می کنند تا برای مسابقات آماده شوند.

وی افزود: ما در اسکیت ۱۲ رشته داریم که ۹ رشته فعال است و هر رشته هم دارای ماده های مختلف دارد که پرداختند به آن ها کار دشواری است مخصوصا که در حال حاضر شاهد یک رشته ای به نام فوتینز هستیم که فوتبال اسکیت است. امروز هم در پی این هستیم که این رشته را هم آغاز کنیم و فعالیت آن را هم مانند رولبال شروع کنیم.

رئیس فدراسیون اسکیت در خصوص کسب سهمیه المپیک گفت: من فکر میکنم مهم تر از آن بازی های آسیایی است که در چهار رشته شرکت خواهیم کرد و در رشته های سرعت و فری استایل صاحب سبک هستیم و می‌توانیم صاحب سکو شویم. اردوهای تیم ملی از هفته آینده برگزار خواهد شد.  ما شاید بتوانیم در یک رشته بتوانیم کسب سهمیه کنیم که آن هم اگر بتوانیم، چرا که سرمایه گذاری نکرده ایم. ما تازه با برنامه ریزی در حال ساختن زیر ساخت های خود هستیم. اما با شرایط بودجه ای که داریم خیلی دست و بالکان بسته است و شرایط اقتصادی خوبی نداریم.

هنرجو درباره مجمع کمیته ملی المپیک و انتخاب شخص خسروی وفا گفت: ما روز گذشته یک انتخابات بدون حاشیه ای را شاهد بودیم و اصلا فکر نمی کردم برگزار شود اما خوشبختانه برگزار شد آن هم در بهترین شرایط که همه شاهد آن بودیم. خسروی وفا آدم بسیار خوبی است و با توجه به تجربه و پتانسیل کاری که از او سراغ داریم او می تواند به کمیته ملی المپیک هم عملکرد خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: