[ad_1]

به گزارش مرآت، محمد شجاعی فرد دبیر کمیته علمی اجلاسیه مجاهدان در غربت گفت: اجلاسیه مجاهدان در غربت و همایش علمی «تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی» دوم مهرماه در دانشگاه علم و صنعت به منظور ارائه مقالات و سخنرانی‌های جمعی از مهمانان داخلی و خارجی برگزار می‌شود که در همین راستا فراخوان مقالات منتشر شده است.

وی از برپایی هفتمین سال اجلاسیه مجاهدان در غربت و انتشار فراخوان مقالات «تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی» خبر داد و گفت: هفتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت همزمان با شهادت امام هشتم علی این موسی‌الرضا علیه السلام با حضور جمعی از اندیشمندان و فرهیختگان از ۳۶ کشور جهان برگزار می‌شود.

نماینده شیخ زکزاکی در ایران با بیان اینکه هفتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت دوم الی چهارم مهرماه در تهران و دامغان با حضور جمعی از جهادگران، اندیشمندان، فرهیختگان و صاحب‌نظران سراسر جهان برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اینکه در این اجلاسیه از مقالات و نظرات اندیشمندان و فرهیختگان کشورهای مختلف استفاده خواهد شد، فراخوان ارسال مقاله به این رویداد با عنوان «تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی» طی چند روز گذشته منتشر شده است. انتظار می‌رود در پی رایزنی‌های صورت گرفته ما با جمعی از اندیشمندان و مفاخر جبهه مقاومت، مقالات بسیاری به دست به این اجلاسیه برسد.

شجاعی‌فر افزود: هشت مقاله برتر این فراخوان با جوایزی مورد تقدیر قرار می‌گیرد و همچنین چاپ و منتشر خواهد شد.

وی بیان کرد که اجلاسیه مجاهدان در غربت تاکنون ۶ سال متوالی با حضور سفرای کشورهای اسلامی، مقامات لشکری و کشوری همچون فرماندهان نیروهای مسلح و رؤسای قوا و خانواده شهدا و مجاهدان مقاومت از جمله شهید سلیمانی، خانواده شهید مغنیه، خانواده شهید حججی، خانواده شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی برگزار شده است.

دبیر اجلاسیه مجاهدان در غربت با بیان اینکه این اجلاسیه در سال‌های گذشته با موضوعات مختلفی برگزار شده است و به عنوان یکی از جریان‌های نماد مقاومت معرفی و شناخته می‌شود، گفت: سپاه پاسداران، آستان قدس رضوی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جامعه المصطفی، وزارت علوم و جمعی دیگر از تشکل‌ها و سازمان‌های مرتبط با جریان مقاومت ما را در برپایی این اجلاسیه یاری می‌کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: