[ad_1]

به گزارش مرآت، هشتمین سوگواره مردمی عطر سیب که مشتمل بر برنامه های متنوع فرهنگی، دینی و. هنری است تا دهم شهریور و از ساعت ۲۰ در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان آغاز می شود.

در این سوگواره برنامه هایی شامل شعرخوانی شاعران مطرح آئینی استان و کشور از جمله استاد محمدعلی مجاهدی، احمد علوی و محمد صمیمی،   اجرای گروه تعزیه غدیر از تعزیه خوانان برتر کشور، پرده خوانی، گروه های موزیک مذهبی و گروه های سرود شهر و گروه های زورخانه ای اجرا می شود.هشتمین سوگواره مردمی عطر سیب که به یمن هشتمین سال برگزاری این سوگواره متبرک به نام امام هشتم (ع) است با برنامه هایی متنوع میزبان عاشقان اباعبدالله (ع) خواهد بود.

سوگواره مردمی عطر سیب از سال ۹۴ توسط گروهی از جوانان و نوجوانان عاشق اباعبدالله الحسین (ع) در سمنان آغاز به کار کرد.

این برنامه در سال اول در هفت هفته عاشورایی پذیرای حضور علاقه مندان بود و از سال دوم، این سوگواره پنج شب متوالی در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار شد تا سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ که به دلیل شیوع ویروس کرونا با توزیع بسته های فرهنگی و کمک به آزادسازی ۳ زندانی جرائم غیرعمد به فعالیت خود ادامه داد.

هزینه های این سوگواره هر ساله از محل کمک های مردمیِ شرکت کنندگان در این برنامه تامین می شود و کمک های خالصانه ای که دلیل هرچه بهتر برگزار شدن این سوگواره است.

علاقه مندان به مشارکت در هشتمین دوره سوگواره مردمی عطر سیب می توانند با واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت ۳۷۶۰-۰۰۲۱-۷۲۱۰-۵۰۴۱ به نام امیر کاشی (۹۰۹۸-۹۰۰۶-۶۹۱۹-۶۰۳۷ به نام موسسه فرهنگی هنری شمسه) در پراکنده شدن عطر سیب در فضای شهرمان سهیم باشند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: