[ad_1]

مدیر منطقه سمنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد:

علیرضا احسانی مدیر منطقه سمنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان در گفتگو با مرآت با اشاره به اینکه پروژه اجرای جدول، زیرسازی و آسفالت در شهرک صنعتی سمنان یکی از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده شرکت شهرک‌های صنعتی استان است، گفت: این پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۶۶ میلیارد ریال افتتاح شده است.

مدیر منطقه سمنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان تصریح کرد: اجرای سیستم دوربین مدار بسته تحت شبکه در منطقه ویژه اقتصادی سمنان دیگر پروژه‌ عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است که همزمان با سایر پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان در دومین روز هفته دولت امسال افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه زیربنایی با سرمایه گذاری بیش از ۶۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

شهرک صنعتی سمنان دارای ۲۰۳۶ هکتار مساحت است که ۹۵۲ هکتار آن زمین صنعتی و ۱۶۷۷ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن، فیبرنوری و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است و ۹۵۹ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۸۹۱ هکتار در آن منعقد شده است.

۴۶۸ واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه گذاری ۳۸۷۷۶ میلیارد ریال برای ۱۳۵۰۳ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.
منطقه ویژه اقتصادی سمنان دارای ۱۰۱۷ هکتار مساحت است که ۱۷۸ هکتار آن زمین صنعتی و ۱۰۱۷ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این منطقه ویژه اقتصادی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و فیبرنوری برخوردار است و ۶ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۲۵ هکتار در آن منعقد شده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: