به گزارش مرآت؛ مهدی رجبی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، ابراز داشت: مناطق غربی شهرک روزیه برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به صورت خودساز در شهر سمنان در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: اولویت واگذاری زمین برای ساخت خانه  در قالب سه تا چهار طبقه با خانوارهایی است که سه فرزند یا بیشتر داشته‌باشند.

وی بیان کرد: اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای سمنان و دامغان که برای ساخت خانه به دلیل تعداد بالای متقاضیان با مشکل زمین مواجه است، به صورت انبوه‌سازی دنبال می‌شود.

رجبی تصریح کرد: در دیگر شهرهای  تحت پوشش راه و شهرسازی استان سمنان این امکان وجود دارد زمین به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن واگذار شود تا به صورت سه تا چهار طبقه متقاضیان به صورت خودساز اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان اظهار داشت:  ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در ۱۲ شهر تحت پوشش این اداره‌کل دنبال می‌شود.

وی یادآور شد: ۱۶۸ هکتار زمین برای ساخت خانه در قالب طرح اقدام ملی مسکن در مناطق تحت پوشش اداره‌کل راه و شهرسازی استان سمنان تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: ۱۳هزار و ۵۸۶ نفر از مجموع ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت‌نامی برای دریافت مسکن ملی در ۶ شهرستان استان واجد شرایط شدند که از این تعداد ۲‌ هزار و ۸۲۶ نفر در ۶ شهرستان استان با مراجعه به بانک نسبت به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال آورده اولیه آورده اولیه اقدام کردند.

به گزارش ایرنا، براساس برنامه‌ریزی ‌های انجام شده طی چهار سال باید ۱۹ هزار و ۹۹ واحد مسکونی در استان سمنان در قالب طرح اقدام ملی مسکن ساخته شود.

۶ شهرستان سمنان، مهدیشهر، سرخه، گرمسار، آرادان و دامغان تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان است.

طرح جهش تولید مسکن در ۲۹ استان کشور اجرایی و عملیات طرح ساخت ۲۷ هزار مسکن آغاز شده است و از ۹۲ پروژه تعریف شده ۸۸ پروژه توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حال اجرا  است.

انتهای پیام/

نوشته ساخت ۴۷۷ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان برنامه‌ریزی شد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: