به گزارش مرآت؛ مریم حدادی در حاشیه جلسه هم‌اندیشی معاونان آموزشی ادارات آموزش و پرورش شهرهای استان اظهار کرد: این طرح در ۴۴۵ مدرسه سطح استان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: طرح مطالعه دقیق- یادگیری عمیق برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی در مدارس این استان تا پایان شهریور ماه پیش رو برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کتاب‌خوانی یکی از مهم‌ترین نشانگرهای توسعه یافتگی کشورها است افزود: زبان و توانایی‌های چهارگانه زبانی از ابزارهای کلیدی برقراری ارتباط و زیربنای فعالیت‌های آدمی و از اهداف مهم نظام آموزشی است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: طرح مطالعه دقیق- یادگیری عمیق در قالب برنامۀ مدرسۀ تابستان که از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده، در کلیه¬ مدارس ابتدایی استان سمنان اجرا می‌شود و تا آستانه مهر ادامه خواهد داشت.

حدادی درخصوص شیوه اجرای این طرح اظهار کرد: اساس این طرح مطالعه هفتگی یک کتاب توسط دانش‌آموزان است. علاوه بر این، کانالی در شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) تحت عنوان «سمنان- مدرسه تابستانه» ایجاد شده، محتوا و فایل‌های متنی، صوتی و آزمون‌های مرتبط به تفکیک هر پایه تحصیلی در آن بارگذاری می‌شود و معلمان رابط نسبت به بازارسال و بازنشر این محتواها برای جامعه هدف در گروه‌های کلاسی خود اقدام می‌کنند. به این ترتیب دانش‌آموزان در مدت ۸ هفته، ۸ جلد کتاب را مطالعه کرده و در آغاز سال‌تحصیلی جدید با آمادگی و رشد مناسبی از نظر مهارت‌های زبانی و اطلاعات علمی و عمومی وارد پایه بالاتر می‌شوند.

معاون آموزش ابتدایی استان همچنین افزود: ۴۴۵ مدرسه ابتدایی در سطح استان سمنان با همکاری حدود ۳ هزار معلم، مجری این طرح هستند و ۶۸ هزار دانش آموز دوره ابتدایی را تحت پوشش دارند.

انتهای پیام/

نوشته “مطالعه دقیق – یادگیری عمیق” در ۴۴۵ مدرسه استان سمنان اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: