مهدی کاشفی مسئول بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان در حاشیه مراسم رزمایش و مواسات و در استان سمنان گفت: امروز شاهد ۲۸ امین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه در سطح استان هستیم که ۱۵ هزار بسته معیشتی به در بین محرومین توزیع خواهد شد.

وی در ادامه افزود : این رزمایش در ذیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان اجرا می شود و این قرارگاه شامل جمعی از دستگاه های خدمت رسان در استان با هدف متمرکز شدن تهیه و توزیع خدمات ایجاد شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت خدمات مختلفی به نیازمندان استان ارائه خواهد شد افزود: آزادی ۹ زندانی جرائم غیر عمد، توزیع ۱۵۰۰۰ بسته معیشتی، ۵۰ سری جهیزیه، ۲۲۴ سری لوازم منزل، ۱۳۰ دستگاه کولر آبی، ذبح ۱۰۷۰ راس گوسفد و … تنها بخشی از خدمات ارائه شده در این ایام است.

بنا به گفته کاشفی تا امروز حدود ۱۴۵ هزار پرس غذا در بین نیازمندان توزیع شده و همچنین درصدد هستیم تا ۲۰۰ هزار پرس غذا تا عید غدیر در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: به همت ۳۰۰ گروه جهادی خواهد البسه و کفش نیز تهیه شده و در همین ایام در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نوشته به همت گروههای جهادی /توزیع کفش و البسه در بین محرومین استان سمنان اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: