به گزارش مرآت، مهدی قاسمی، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دامغان روز یکشنبه اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات از۲۰ تیرماه در محل باغ ایرانی آغاز به کار کرد و تا ۲۶ تیرماه دایر است که هنرمندان صنایع دستی این شهرستان، آثار فاخر تولید شده خود را در حوزه‌های مختلف صنایع دستی در معرض دید و فروش مستقیم قرار می‌دهند.

وی افزود: در کنار این نمایشگاه، به منظور جذابیت بیشتر برای بازدید کنندگان، تعدادی کارگاه آموزشی و تولید زنده محصولات صنایع دستی در دستور کار قرار دارد.

قاسمی خاطرنشان کرد: ساعت بازدید از این نمایشگاه در طی این هفته همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ است و در ۲۰ غرفه شامل صنایع دستی سفال و سرامیک، خراطی، معرق و منبت چوب، نقاشی روی چوب و سفال، چاپ قلمکار، چهل‌تیکه دوزی، قلاب‌بافی و عروسک دوزی، چرم دوزی سنتی، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، رزین و مکرمه بافی عرضه می‌شود.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دامغان گفت: برپایی نمایشگاه‌، علاوه بر ایجاد انگیزه برای هنرمندان و فراهم شدن شرایط برای عرضه مستقیم تولیدات، موجب جذب علاقمندان به تولید صنایع دستی شده و زمینه را برای ایجاد فرصت‌های شغلی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

نوشته نمایشگاه صنایع دستی از عید قربان تا غدیر در دامغان برپا شد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: