به گزارش خبرنگار مرآت، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه اقتصاد، ستون فقرات جامعه است، گفت: نتیجه جراحی اقتصادی سلامت اقتصاد است و باید سال‌ها پیش طرح ارز تک نرخی اجرا می‌شد.

امام جمعه موقت سمنان در ادامه افزود: امروز که زمان جراحی اقتصادی است باید برنامه های دولت به طور منظم و با تقوا، تبیین و صادقانه برای مردم توضیح داده شود.

وی با اشاره به اینکه آمارها و گزارش‌های گرانی در فضای مجازی در مسیر انحرافی انتقال داده می‌شود، اظهار کرد: اگر توضیح درستی به مردم داده نشود، پاک کردن اثرات فضای مجازی در اذهان عمومی مشکل می‌شود.

عبدوس با اشاره به گلایه مردم درخصوص اینکه گرانی‌ها از چهار قلم کالای اساسی فراتر رفته، گفت: دولت در حال تلاش است با نظارت و  برنامه ریزی بین قیمت‌ها تعادل ایجاد شود و امید است پس از چند ماه نتیجه آن سر سفره‌ها مشخص شود.

وی با اشاره به تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی، بیان کرد: همانطور که از جنگ های ۳۳ روزه،  ۲۲ روزه  و ۸ روزه و  ۳روزه، چیزی گیر اسرائیل نیامد، اکنون نیز اگر مساله‌ای رخ دهد، تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

امام جمعه سمنان همچنین تاکید کرد: باید مدام در ذهن ملت ایران این را تکرار کنیم که ما ملتی وفادار و جان بر کف هستیم.

عبدوس با بیان اینکه دشمن می خواهد تاثیر بر افکار عمومی را در ابتدا با نمایه، سپس نشانه و در نهایت آن را تبدیل به نماد کند، گفت: این موج‌ بدبینی رسانه‌ای دشمن، اگر به صورت نماد تبدیل شود، حدف آن از افکار عمومی سخت است، پس مدام مسئولان واقعیت‌ها و برنامه ها را برای مردم توضیح دهند.

انتهای پیام/

نوشته تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد/اقتصاد، ستون فقرات جامعه است اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: