به گزارش مرآت، مهدی صفرخانلو روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در طرح کالابرگ الکترونیک به ازای هر یک از افراد خانوار ، ۲۰۰ هزار تومان علاوه بر مبلغ یارانه نقدی به ازای هر نفر از اعضای خانواده اختصاص داده می شود.

وی ادامه داد: اعتبار موجود در کالابرگ الکترونیکی مشمول خرید ۶ قلم کالای اساسی از مراکز منتخب اعلام شده در شهرستان گرمسار می‌شود.

صفرخانلو بیان کرد: مرغ، ماکارونی، تخم مرغ، شیر، پنیر و روغن جزو ۶ کالاهای اساسی  مشمول خرید از طریق کالابرگ الکترونیکی است.
فرماندار گرمسار تصریح کرد: افرادی که از سرشماره کالابرگ پیامک تخصیص اعتبار الکترونیکی دریافت کردند می توانند از طریق استفاده از برنامه «یار» و یا استفاده از کد دستوری #۲*  از این یارانه کالابرگی استفاده کنند.

وی یادآور شد: «یار» مخفف طرح پرداخت یارانه به صورت کالابرگ الکترونیکی است و افراد برای کسب اطلاع بیشتر درباره نحوه دریافت کالابرگ الکترونیکی و فهرست مراکز خرید پذیرش کننده کالابرگ الکترونیکی  می‌توانند از برنامه یار استفاده کنند.

فرماندار گرمسار خاطرنشان کرد: به حساب برخی از سرپرستان خانوار در گرمسار اعتبار کالابرگ الکترونیکی مازاد بر یارانه نقدی  واریز شده و به زودی اعتبار کالابرگ الکترونیکی به حساب تمام سرپرست خانوارهای گرمسار واریز می‌شود.

به گزارش ایرنا، در راستای قانون هدفمندسازی یارانه ها و با توجه به انتخاب گرمسار برای اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی (یار)، اعتبار خرید یارانه‌ای برای شرکت در این طرح به میزان ۲۰۰ هزار تومان (به ازای هر فرد)، مازاد بر مبلغ یارانه ماهانه، برای افرادی که مشمول دریافت یارانه هستند، شارژ شده است.

با این اعتبار شهروندان گرمساری می‌توانید اقلام روغن، مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر و ماکارانی را به صورت یارانه‌ای از مراکز منتخب، خرید و بخشی از مبلغ آن را از اعتبار یارانه خود پرداخت کنند.

شهروندان می‌توانند آموزش استفاده از اعتبار کالابرگ الکترونیکی را با مراجعه به سامانه اینترنتی https://edu.marketqr.ir فراگیرند و یا از طریق این سامانه https://list.marketqr.ir فهرست مراکز فروش گرمسار که پذیرش کننده کالابرگ الکترونیکی است مطلع شوند.

انتهای پیام/

نوشته جزئیات اجرای طرح آزمایشی استفاده از کالابرگ الکترونیکی در گرمسار اعلام شد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: