به گزارش مرآت، علی تشنه دل در سیزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۶ واحد تولیدی تسهیلات رونق تولید را از بانک‌های عامل گرفتند، گفت: در این بین ۲۸ واحد صنعتی و ۳۸ واحد کشاورزی توانستند از این تسهیلات برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه واحدهای مذکور مبلغی حدود ۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال دریافت کردند، افزود: پرونده ۲۵ واحد تولیدی نیز برای دریافت این تسهیلات در دست بررسی قرار دارد.

مدیرکل صمت استان سمنان با بیان اینکه تاکنون ۱۰۱ واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: این واحدها تسهیلات به ارزش حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال را دریافت خواهند کرد.

تشنه دل ضمن بیان اینکه با موافقت اعضای کارگروه ۳۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی نیز برای دریافت تسهیلات رونق تولید بانک‌های عامل معرفی شدند، تصریح کرد: در صورت موافقت این واحدها نیز هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از این ستاد دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه احیای واحدهای نیمه تعطیل یا تعطیل در دست اقدام است، افزود: در این نشست مشکلات بانکی و زیربنایی ۵ واحد تولیدی صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و برای آنها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/

نوشته ۶۶ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید گرفتند اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: