به گزارش مرآت، علی تشنه دل در بازدید یکی از واحدهای صنعتی سمنان با بیان اینکه هشت پروژه اصلی وزارت صمت در استان سمنان اجرا می‌شود، ابراز داشت: این طرح‌ها در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به عموم مردم خواهد بود لذا اجرای دقیق آنها پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در راستای سیاست‌های ابلاغی وزارت صمت و تأکیدات مقام عالی وزارت در دست اقدام هستند، افزود: در وهله نخست می‌بایست همه کالاهای مشمول درج قیمت تولیدکننده در سامانه جامع تجارت تعریف و شناسه کالا را دریافت کنند.

رئیس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه دارندگان کالا باید اقدام به ثبت قیمت تولیدکننده و وارد کننده در سامانه تجارت کنند، ابراز داشت: برای تحقق اهداف مورد نظر صمت در استان اقدامات فوریت دار رصد و پیگیری خواهند شد.

تشنه دل در ادامه تصریح کرد: دریافت کد رهگیری کالاهای گروه لوازم خانگی و قطعات یدکی خودرو در واحدهای تولیدکننده و انبارها همچنین کالاهای گروه‌های دخانیات و لوازم آرایشی و بهداشتی به منظور مبارزه با قاچاق کالا از دیگر پروژه‌های اولویت دار صمت به شمار می‌روند.

وی افزود: اعلام آمار تولید، موجودی انبار و ثبت صورتحساب الکترونیکی در سامانه جامع تجارت، نصب برچسب نظارت مردمی در واحدهای صنفی و اعلام برنامه کسب و کارها در سامانه‌های مربوطه از دیگر پروژه‌های ابلاغی از سوی وزارت صمت محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

نوشته هشت پروژه اصلی صمت در استان سمنان اجرا می‌شود اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: