به گزارش مرآت، مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: بر این اساس توجه به عرصه دانش بنیان را در دستور کار برنامه های سال جاری سازمان بسیج سازندگی استان قرار داده ایم و به همین منظور ۱۳ گروه جهادی دانش بنیان را در استان تشکیل داده ایم.

کاشفی با بیان اینکه برای رشد اقتصاد کشور و اصلاح امور اقتصادی، به طور قاطع باید به سمت اقتصاد دانش‌بنیان حرکت کرد افزود: جوانان حاضر در گروه های جهادی ظرفیت خوبی برای ورود به حوزه های دانش بنیان و اصلاح امور در حوزه های مختلف هستند.

وی افزود: این گروه های جهادی در حوزه های مختلف علمی پژوهشی در استان تشکیل و هدف آنها نیز کمک به استفاده زا ظرفیت ها در حوزه های مختلف و مورد نیاز در حوزه تولید دانش بنیان است.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی هم در عرصه جنگ نرم و هم در عرصه جنگ سخت پشتوانه نظام هستند، گفت: در حوادث مختلف استانی و برون استانی از جمله سیل و زلزله اعزام و سازماندهی گروه های جهادی را در دستور کار داریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه از نگاه ما امروز، موتور محرکه قوی شدن کشور گروه های جهادی هستند گفت: گسترش گفتمان و تفکر جهادی در جامعه امروز یک ضرورت است.

کاشفی افزود: اقدام جهادی در عمل به شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین به همت گروه های جهادی قابل انجام است.

انتهای پیام/

نوشته تشکیل ۱۳ گروه جهادی دانش بنیان در استان سمنان اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: