به گزارش مرآت، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته سلامت که در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان برگزار شد، در جمع پایوران و سربازان وظیفه ستاد سپاه استان سمنان، با تقدیر از زحمات و تلاش‌های معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه استان سمنان در حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: موضوع سلامت، یکی از مسائل اساسی دین مبین اسلام است.

وی بیان کرد: بر اساس روایات اسلامی، دو نعمت سلامتی و امنیت ارزش خاصی دارند و مسیر تکامل در تعادل سلامت روحی و روانی شکل می‌گیرد.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: کسانی که در حوزه سلامت در مقابله با بیماری کرونا تلاش می‌کنند، همانند جهادگران اجر معنوی دارند.

دامغانی به موضوع مردمی‌سازی یارانه‌ها و اقدامات مهم دولت در حوزه‌های اقتصادی اشاره و اظهار داشت: موضوع مردمی‌سازی یارانه‌ها از اقدامات شجاعانه و مهم دولت در تحقق عدالت و گامی مؤثر در برخورد با مفاسد اقتصادی است.

وی تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا با ناامن‌سازی شرایط و ایجاد نگرانی در افکار عمومی در مسیر اجرای این طرح مهم اقتصادی، مانع ایجاد کنند که با هوشیاری و بصیرت مردم همچون گذشته ناکام خواهند ماند.

فرمانده سپاه استان سمنان اصلاح فرهنگ اقتصادی در جامعه را امری مهم دانست و گفت: اصلاح فرهنگ اقتصادی در جامعه ازجمله موارد مهم و ضروریات اقتصادی است و با فرهنگ‌سازی در این حوزه، ناهنجاری‌هایی همچون احتکار خانگی کالاهای اساسی و اسراف، در سبک زندگی جامعه امروز کم‌رنگ خواهد شد.

دامغانی تصریح کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت جهاد تبیین، حضور در عرصه جهاد تبیین برای سربازان ولایت یک واجب عینی است و همه برای درک صحیح و اشراف نسبت به واقعیات و بیان آن در عرصه فضای مجازی و حقیقی تکلیف داریم.

در پایان این مراسم، از فعالان عرصه بهداشت و سلامت سپاه استان سمنان تقدیر شد.

 

انتهای پیام/

نوشته دشمنان ایجاد مانع در مردمی‌سازی یارانه‌ها را دنبال می‌کنند اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: