به گزارش مرآت، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان، با اشاره به طرح حذف ارز ترجیحی و هدفمندی یارانه‌ها، ابراز کرد: باید از همراهی مردم تشکر کرد به ویژه در طرح عادلانه کردن یارانه‌ها که نیاز به همراهی وجود دارد، خوشبختانه اتفاقات خوبی در استان رخ داده که نباید از همکاری و همراهی مردم با این طرح غافل ماند.

وی با بیان اینکه هدف از طرح هدفمندی یارانه‌ها در واقع برقراری عدالت اقتصادی است، افزود: امروز دغدغه‌ای برای تأمین مرغ نداشتیم و در روز گذشته نیز مشکلی نبود.

استاندار سمنان با بیان اینکه این استان قطب تولید مرغ و تخم مرغ است و برای استان‌هایی مانند تهران نیز مرغ تأمین می‌کند و در نتیجه در این بخش مشکلی وجود ندارد، بیان کرد: مطلع شدیم که کشتارگاه‌ها مانند سابق در شب‌های جمعه کشتار نداشتند لذا برای تأمین نیاز مردم از ساعت یک بامداد جمعه کشتارگاه‌ها را آماده کردیم و آنان نیز با همراهی خوبی که داشتند شروع به کشتار مرغ کردند و لذا در روز جمعه و شنبه مرغ در بازار به وفور موجود است.

هاشمی با بیان اینکه قیمت مصوب مرغ در سراسر استان ۵۷ هزار و ۵۰۰ عرضه می‌شود که دو هزار تومان کمتر از میانگین کشوری است، گفت: اطمینان می‌دهیم که دغدغه‌ای در بخش کالاهای اساسی نداریم و مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز خودشان را مانند مرغ و تخم مرغ تأمین کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه تخم مرغ و مرغ به واسطه تولید کننده بودن استان سمنان مشکلی نیست، گفت: بعد از ظهر دیروز مرغ و تخم مرغ در سراسر استان توزیع و امروز نیز این رویه از ساعاتی قبل اقدام شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در برخی اقلام مانند روغن مشکلاتی در تأمین برای نیاز مردم وجود داشت که خوشبختانه محموله‌ای را دیشب تأمین و امروز در استان توزیع خواهیم کرد، گفت: مردم نباید دغدغه و نگرانی تأمین اقلام مورد نیازشان را داشته باشند چرا که شرایط با گذشته تفاوتی نکرده است.

هاشمی با بیان اینکه در زمینه شکر نیز خوشبختانه مشکلی در استان وجود ندارد، گفت: شکر به واسطه تولید کارخانه قند شاهرود به مقدار کافی در سراسر استان سمنان وجود دارد.

 

انتهای پیام/

نوشته دغدغه‌ای برای تأمین مرغ مورد نیاز مردم در استان سمنان نداریم اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: