[ad_1]

به گزارش مرآت، سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه سی و دومین جلسه ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان سمنان در دامغان دارای مصوبات خوبی بود، گفت: یکی از این مصوبات راه اندازی پنج واحد صنعتی راکد در شهرستان است.

وی با بیان اینکه مشکلات چهار واحد تولیدی رسیدگی و برای رفع مشکلات یک واحد صنعتی نیز با معاونت حقوقی ریاست جمهوری مکاتبه خواهد شد، افزود: پیگیر برای راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی راکد از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

استاندار سمنان با بیان اینکه هدف از تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در حوزه شهرستان، شناسایی واحدهای راکد و کمک به واحدهای کم فعال است، گفت: بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به واحدهای تولیدی پیش بینی شده که خوشبختانه عملکرد بانک‌های عامل در استان سمنان تا اوایل شهریورماه ۱۴۰۱ خوب بوده است.

هاشمی با بیان اینکه بر اساس ابلاغ وزارت صمت، سمنان دومین استان کشور در شاخص پرداخت تسهیلات بانکی است، گفت: طی یک سال گذشته ۴۷ واحد تولیدی کاملاً تعطیل، مجدداً راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه تا اوایل مهرماه سال جاری سه واحد تولیدی دیگر در استان سمنان راه اندازی خواهد شد، گفت: با احتساب این واحدها، مجموعاً در دولت حجت الاسلام رئیسی ۵۰ واحد تولیدی راکد استان به چرخه تولید و اشتغال بازگشتند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: