به گزارش مرآت، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در آیین معارفه «رضا خانی» به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان اظهار کرد: حمایت مردم مهم‌ترین سرمایه مدیران محسوب می‌شود و دولت آیت‌الله رئیسی، دولتی مردمی و همراه با مردم است.

وی بیان کرد: استاندار سمنان به مردم اعلام کرده که تلاش می‌شود تا در انتصابات از حداکثر منابع انسانی داخل استان استفاده شود.‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: استفاده از نیروهای توانمند داخلی اولویت استاندار در انتصابات است و توزیع عادلانه در استان از دیگر اولویت‌ها در انتصابات محسوب می‌شود.

ریواده اضافه کرد: تلاش شده است تا بازسازی سطوح مدیریت استان سمنان به‌صورت عالمانه، آگاهانه و انقلابی به انجام رسد.‌

وی با بیان اینکه استاندار سمنان پای مردم ایستاده و هیچ‌گاه به طول خدمت نمی‌اندیشد، گفت: وظیفه همه ماست که با اتحاد و همدلی مقابل بدخواهان داخلی و خارجی نظام بایستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: نظام اسلامی در کشور ما بر پایه احکام اسلامی و حاکمیت مردم شکل گرفته است و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار و تلاش هستیم.

ریواده گفت: از همدلی، هم‌افزایی و همراهی ارکان تصمیم‌گیر در شهرستان آرادان با محوریت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریفی‌نیا سپاسگزاریم و بی‌تردید در فضای همدلی می‌توان امور را بهتر به پیش برد.

وی بیان کرد: با محوریت حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، فضای همدلی مناسبی در استان ما حاکم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: در سفر آیت‌الله رئیسی به استان سمنان، بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

ریواده گفت: در سال گذشته و با مشارکت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید همچنین با همکاری نیروهای قضایی، نظامی، اطلاعاتی و امنیتی رتبه اول جذب تسهیلات برای رفع موانع تولید را جذب کرده‌ایم و ۳۵ واحد راکد به چرخه تولید بازگشته است.

وی تصریح کرد: در حوزه مسکن و اجرای طرح ملی جهش تولید مسکن، برابر گزارش‌های اعلام‌شده، استان سمنان رتبه دوم کشور را در تأمین زمین و ساماندهی متقاضیان به خود اختصاص داد.‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: استان سمنان در بحث اشتغال، در سال ۱۴۰۱ برابر با اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رتبه‌دار عنوان سومی کشور است.‌

ریواده افزود: استاندار سمنان دستور ویژه‌ای را برای حل‌وفصل مسائل و مشکلات شهرستان‌های تازه تأسیس صادر کرده است.

وی بیان کرد: کار جهادی، آن است که مسؤولان در وسط میدان باشند و مسائل مردم مسائل مدیران باشد.

فارس

انتهای پیام/

نوشته پست‌ها را عادلانه‌ در استان سمنان توزیع می‌کنیم اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: