[ad_1]

به گزارش قومس؛ کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، ضمن بیان اینکه از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ لغایت چهاردهم فروردین ۱۴۰۲ در مجموع ۸۵ هزار و ۳۳۵ خدمت به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه شده است، ابراز داشت: این رقم به نسبت مدت مشابه سال گذشته با ثبت ۶۰ هزار خدمت حاکی از رشد ۳۰ درصدی ارائه خدمات است.

وی ضمن بیان اینکه این خدمات ارائه شده تجمیعی از آمار مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، بیمارستان‌ها و ایستگاه‌های سلامت شهرهای تابع تحت پوشش دانشگاه است، افزود: طی بازه مذکور ۳۳ هزار و ۴۸۵ نفر به بیمارستان‌ها مراجعه و از این تعداد ۲۹ هزار و ۳۸۵ نفر سرپایی درمان و چهار هزار و ۱۰۴ نفر بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه ۵۳۵ مأموریت حوادث ترافیکی و دو هزار و ۵۹۱ حادثه غیر ترافیکی امداد رسانی شده است، ابراز داشت: از تعداد مراجعان به بیمارستان‌ها ۷۷۳ نفر به دلیل سوانح رانندگی و ۳۲ هزار و ۷۱۶ به دلایل مختلف بوده است.

قدس ضمن بیان اینکه طی بازه مذکور ۶۸۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری شدند، تصریح کرد: متأسفانه از این تعداد هشت بیمار جان خود را از دست دادند.

وی ضمن بیان اینکه طی بازه نوروز سال جاری پنج هزار و ۷۶۳ بازرسی از اماکن عمومی، مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و کارخانه‌های مجموعه تحت پوشش صورت گرفته است، افزود: ۸۵ تخلف بهداشتی شناسایی و یک هزار و ۴۰۴ کیلوگرم مواد غذایی فاسد نیز کشف و معدوم شده است.

مهر

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: