[ad_1]

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان خبر داد:

به گزارش قومس، مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه روز دوازدهم فروردین ماه سال جاری چهار حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: از مجموع این حوادث یک مورد تصادف دو خودرو با یکدیگر و سه مورد دیگر واژگونی خودرو بوده است.

وی ضمن بیان اینکه خوشبختانه در حوادث رانندگی روز گذشته فوتی گزارش داده نشده است، افزود: این حوادث پنج مصدوم بر جای گذاشت که به همه این افراد امدادرسانی لازم صورت گرفت و توسط اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه مهمترین حادثه رانندگی روز گذشته برخورد پژو پارس با پژو ۴۰۵ کیلومتر ۶۰ محور سرخه_ آرادان بوده است، ابراز داشت: این حادثه یک مصدوم برجای گذاشته است.

محمدخانی در ادامه تصریح کرد: در حوادث واژگونی پژو ۲۰۶ کیلومتر ۵۵ محور دامغان-سمنان یک مصدوم، واژگونی پراید کیلومتر ۲۹ محور آرادان-سرخه یک مصدوم و واژگونی پژو پارس کیلومتر ۳۰ محور فولادمحله- دامغان دو مصدوم گزارش شده است.

وی افزود: از هموطنان درخواست می‌شود تا با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب و رانندگی با هوشیاری در آخرین روز تعطیلات نوروز سفر خوبی را برای خود و همراهان به ارمغان بیاورند و از وقوع حوادث تلخ و غیر قابل جبران پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: