[ad_1]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری گفت: نظارت بر بازار به‌منظور جلوگیری از گرانی و گران‌فروشی به‌ویژه در ماه مبارک رمضان بیش‌ازپیش تقویت شود.

وی افزود: بازرسی‌های تخصصی بر نحوه فعالیت خبازی‌ها در سطح استان به‌منظور جلوگیری از فروش و مصرف بی‌رویه آرد و ارائه نان باکیفیت به‌صورت ویژه در دستور کار‌ قرار گیرد.

استاندار سمنان گفت: اولویت ارائه نان در ماه مبارک رمضان به جهت تسهیل در دسترسی مردم، نان باکیفیت و انواع نان موردنیاز عموم مردم است.

وی تصریح کرد: محل‌های عرضه و فروش خرما در سطح استان به جهت دسترسی آسان مردم به محصول باکیفیت با قیمت مناسب، افزایش یابد.

هاشمی همچنین اظهار داشت: مدیریت امور در راستای خرید تضمینی گندم برای جلوگیری از عرضه گندم خارج از چرخه از هم اکنون در دستور کار مسئولین متولی امر قرار گیرد.

استاندار سمنان در پایان با اشاره به کسب رتبه‌های شاخص و برتر کشوری استان در حوزه‌های مختلف در سال ۱۴۰۱ گفت: استان سمنان در بحث تحقق تعهد ایجاد اشتغال و راستی‌آزمایی‌های صورت‌گرفته در این حوزه، رتبه دوم کشوری را در سال گذشته به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: