[ad_1]

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان مطرح کرد:

علی خالقیان فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، با بیان اینکه قرارگاه راهیان نور استان در سال ۱۴۰۱ اعزامی برابر با ۳۰ هزار نفرروز در مناطق عملیاتی داشته است؛ اظهار داشت: به‌طورکلی بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از استان سمنان در پایان سال ۱۴۰۱ به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اعزام بیش از ۳۲۰ دستگاه خودرو شخصی به مناطق راهیان نور در قالب اردوی طلایه‌داران مرصاد و با شعار رفیق شهیدم سلام یادآور شد: قرارگاه راهیان نور استان سمنان پذیرای بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به‌صورت اعزام‌های شخصی و مردمی در مناطق عملیاتی راهیان نور بود.

وی از اعزام ۲ هزار دانش‌آموز از بیست و چهارم اسفندماه ۱۴۰۱ به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان استان سمنان نیز در سال ۱۴۰۱ و در قالب اردوهای راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی رهسپار شدند.

خالقیان با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اقشاری چون طلاب و ورزشکاران، عنوان کرد: در مجموع بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در این مرحله به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری زیارت مجازی راهیان نور برای بیست و پنج ۱۳۷۵ دانش‌آموز سمنانی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و ابراز داشت این برنامه طی دو روز و در پخش برخط و آفلاین در یادمان‌های مناطق عملیاتی به همراه برنامه روایتگری توسط راویان بزرگ کشوری از جمله حاج حسین یکتا برگزار شد.

وی افزود: برنامه مذکور برای دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم اجرا شد و به علت پخش کشوری این برنامه به‌صورت آفلاین از سوی استان سمنان، با استقبال یک میلیون و ۱۵۱ هزار و ۵۰۰ نفری مواجه شد.

خالقیان با اشاره به افزایش استقبال از شرکت در سفر راهیان نور، اذعان داشت: به‌خصوص در بخش اعزام‌های مردمی با استقبال بسیار خوبی مواجه بودیم.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر لزوم همکاری بیشتر دستگاه‌های ذی‌ربط در اعزام‌های دانش‌آموزی و دانشجویی، تصریح کرد: در صورت مهیاشدن پشتیبانی مناسب اعزام‌های دانش‌آموزی و دانشجویی در استان با ظرفیت‌های بالاتری محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان سمنان با استفاده از ظرفیت اردوگاه‌های شهید شوکت‌پور اندیمشک و شهید شاطری در خرمشهر میزبان زائران مناطق عملیاتی بود؛ خاطرنشان کرد: تمامی امکانات موجود از جمله اسکان و غذا حتی پس از نوروز ۱۴۰۲ و شروع ماه مبارک جهت‌پذیرش میزبانی از زائران حاضر در مناطق به‌کارگیری شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: