[ad_1]

به گزارش قومس؛ علی‌اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به درخواست نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با نخست‌وزیر بریتانیا برای تشدید فشارهای بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی و ایجاد اجماع بین المللی،گفت: کشورهای غربی در سال‌های گذشته علیه ایران ائتلاف کردند اما دسیسه‌هایشان شکست خورد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار داشت: بسیاری از کشورهای غربی حاضر نیستند روابطشان با نتانیاهو را افزایش دهند زیرا وی امروزه در سرزمین‌های اشغالی نیز منفور شده و اروپا هراس دارد آتش اقدامات صهیونیست‌ها دامن آن‌ها را نیز بگیرد.

وی با یادآوری شکست طرح ایجاد ائتلاف منطقه‌ای صهیونیست‌ها با مشارکت کشورهای منطقه و عربی، ادامه داد: امروزه مشاهده می‌شود که ایران و عربستان و حتی کشورهایی مانند بحرین، امارات و کویت در حال احیای روابط دوجانبه هستند که بر خلاف خواسته صهیونیست‌ها است و نشان می‌دهد نقشه‌های نتانیاهو بر باد رفته است.

این نماینده مردم دامغان در مجلس یازدهم افزود: در این میان باید اذعان کرد مسئولان انگلیسی نیز در این دیدار اظهارات ضدایرانی داشتند که قابل تأمل است اما توصیه می‌شود در دامن صهیونیست ها قرار نگیرند زیرا آینده در دستان قدرت‌های نوظهور مانند ایران و کشورهای آسیایی است.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی خودش را نجات دهد و پاسخگوی معترضان در سرزمین‌های اشغالی باشد تا اینکه بخواهد ایران را دچار آسیب کند. در واقع وی از مدیریت کابینه خودش هم عاجز است و حالا درصدد تشدید فشار علیه تهران است.

خبرگزاری خانه ملت

پایان پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: