[ad_1]

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خبر داد:

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان و جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، با بیان اینکه امروز مردم مناطق مختلف استان به خدمات گروه‌های جهادی دلگرم شده‌اند؛ اظهار داشت: گروه‌های جهادی امروز به‌عنوان حلقه‌های واسط اجتماعی و کسانی که در بین مردم اعتماد و مشروعیت دارند تبدیل به حل‌کننده مشکلات شده‌اند.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه بیان کرد: در راستای نهضت مواسات و کمک مؤمنانه ۱۸ هزار بسته معیشتی در ابتدای سال جدید و ماه مبارک رمضان تهیه و در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی ۸۰۰ هزار تومان است؛ یادآور شد: هر سبد کالا شامل ۱۰ قلم کالای خوراکی موردنیاز خانواده‌ها است.

کاشفی تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی به همت اعضای قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان (سپاه، پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی) تهیه و توزیع شده است.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، عنوان کرد: با ایجاد نهضت فراگیر مساوات، احسان و کمک مؤمنانه، قرارگاه محرومیت‌زدایی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و با حمایت گسترده اقشار مختلف مردم، خیرین و با هم‌افزایی نهادهای انقلابی نهضت کمک مؤمنانه را با تمرکز بر رسیدگی فوری به اوضاع اقتصادی و معیشتی محرومین و نیازمندان راه‌اندازی کرده و این روند همچنان برای کمک‌رسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: