[ad_1]

به گزارش قومس، کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود: ۳۵ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در هفته اخیر در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پیرامون آخرین آمار شیوع کرونا بیان کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۳ هزار و ۳۷۹ مورد مثبت کرونا بر اساس معیار‌های تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: ۳۵ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در هفته اخیر از دوم تا نهم فروردین ۱۴۰۲ بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع کرونا تاکنون به ۱۲ هزار و ۵۱۳ نفر رسید و ۵۰ هزار و ۸۶۶ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به ۱۱ هزار و ۲۶۷ نفر رسید.

نیمی از هشت شهرستان استان سمنان در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت نارنجی و پرخطر قرار دارند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: