[ad_1]

به گزارش قومس، علی محمدی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: بر اساس آخرین آمارها، تا ظهر دوشنبه (هفتم فروردین ۱۴۰۲)، تعداد مسافران پذیرش‌شده در مراکز اسکان فرهنگیان استان سمنان، ۴۴ هزار و ۳۳۵ نفر در قالب ۱۰ هزار و ۶۸۷ خانواده بوده است.

وی افزود: شهرستان‌های شاهرود، سمنان، دامغان به ترتیب بیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی را داشته‌اند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: در ایام نوروز، ۱۵۹ مدرسه در قالب یک هزار و ۴۲۱ کلاس درس در مراکز اسکان فرهنگیان استان سمنان مهیا شده که روزانه ظرفیت اسکان هفت هزار و ۲۴۰ نفر مسافر را دارند.

همچنین عابد کاظمی، ناظر وزارت آموزش و پرورش در بدو ورود به ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان سمنان، با چند تن از مراجعان گفت‌وگو کرد و نظرات آنان را در زمینه خدمات‌رسانی این ستاد جویا شد.

وی سپس از سیستم و روند اسکان مسافران نوروزی بازدید کرد و در جمع مسؤولان و اعضای این ستاد، با تبریک سال نو، از همت و تلاش عوامل اجرایی ستاد اسکان استان سمنان تقدیر کرد.

در این بازدید، رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در زمینه اسکان مسافران نوروزی استان سمنان ارائه کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: