[ad_1]

حجت الاسلام سید علیرضا آرامی، امام جمعه شهرستان گرمسار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، با اشاره به نامگذاری شعار سال با عنوان مهارتورم و رشد تولید گفت: نام‌گذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب نقشه راه دولت و مردم است تا به‌وسیله آن برای پیشرفت کشور تلاش کرده و در راستای تحقق آن گام بردارند.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری با بصیرت خود به عنوان فرمانده میدان نقاط ضعف را به خوبی درک کرده و با اهتمام نسبت به مسائل مختلف شعار سال را انتخاب می‌کنند.

حجت الاسلام آرامی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب مشکلات اقتصادی و معیشت مردم است، گفت:حل این معضل نیازمند همکاری و همراهی مردم و مسئولین است تا بتوانند در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب قدم برداشته و زمینه پیشرف کشور را فراهم کنند.

حجت الاسلام آرامی ابراز کرد: اهتمام ایشان در انتخاب شعار سال حول مسائل اقتصادی نشان دهنده آن است که به دلایل مختلف این معضل همچنان حل نشده و نیاز به توجه و تمرکز بیشتری دارد.

وی بیان داشت: متاسفانه تولید در کشور با موانع بسیار همراه است که باید مسئولین جهت رفع آنها گام بردارند تا تولید کننده بتواند با جدیت و انگیزه بیشتری دست به تولید بزند.

امام جمعه شهرستان گرمسار تصریح کرد: جهت تحقق شعار سال  دولت و مردم هردو نقش دارند؛ اما نقش اساسی در اجرایی و کاربردی شدن شعار سال بر دوش دولت و دستگاه‌های اجرایی است تا با محور قراردادن این شعار برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

بنا به گفته حجت الاسلام آرامی مردم نیز باید براساس آیات و روایات اسلامی الگوی صحیح مصرف را سرلوحه کارخود قرار داده و مبانی اقتصاد اسلامی مورد تاکید رهبری را مورد توجه قرار دهند تا توفیق حاصل شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: