[ad_1]

به گزارش قومس، در حالی که پاری‌سن‌ژرمن در تلاش برای خروج از بحران ناشی از حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپاست، مسئله تمدید قرارداد «لیونل مسی» که در تابستان به پایان می‌رسد، یکی از مسائل پیچیده پیش‌روی این باشگاه است.

فرناندو پولو خبرنگار نشریه موندو دپورتیوو، با این مقدمه نوشت که کار تمدید قرارداد قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پاریسی‌ها از ماه دسامبر روی ریل افتاده بود و پدرش لئو که مدیر برنامه‌های اوست و سران پاریس بر سر مفاد قرارداد پس از پایان جام جهانی به توافق رسیده بودند اما این مذاکرات اکنون کُند و باعث بروز تنش‌هایی در این باشگاه متمول شده است.

پولو گفت که پاریس در یک موقعیت عجیب به سر می‌برد؛ چرا که آن‌ها در آخرین مذاکره با «خورخه مسی» از تمایل خود برای تمدید قرارداد لئو خبر داده بودند اما همزمان با اشاره به مشکلات پرداخت حقوق بازیکنان، نشانه‌هایی را از شک و تردید درباره منابع مالی که برای تقویت تیم وجود دارد، از خود بروز داده بودند. به این دلیل که اگر آن‌ها دستمزدها را کاهش دهند، جذب بازیکنان باکیفیت برای بهبود عملکرد تیم دشوار می‌شود.

از سوی دیگر «ناصر الخلیفی» رئیس و «لوئیز کمپوس» مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن یک «پیام شفاف» را با این مضمون از قطر دریافت کرده‌اند: هدف شماره یک، حفظ مسی است. اگر نظر مالکان قطری PSG، مسی قبل از قهرمانی در جام جهانی یک سرمایه ورزشی و تجاری بود و حالا این سرمایه سودمندتر شده و خانواده سلطنتی قطر می‌خواهند ثمره آن را ببینند.

بنابراین پاریس تحت فشار دوحه است. آن‌ها می‌خواهند به هر قیمتی مسی حفظ شود. پاریسی‌ها اما گفته‌اند در صورتی که مسی در اولویت باشد، ممکن است تیم به اندازه کافی تقویت نشود و این پروژه جدی‌تر از رقابت بر سر همه جام‌ها در فصل آینده تلقی شود.

پولو در پایان نوشته خلیفی و کمپوس یک وظیفه را پیش‌روی خود دارند و خوخه مسی و سران پاری‌سن‌ژرمن به زودی مذاکرات را از سر خواهند گرفت.

پایان پیام/

فارس

[ad_2]

منبع

Shares: